måndag 17 november 2014

Enkla Ting i Vallåkra



I helgen hade Enkla Ting i Vallåkra plockat fram allt juligt. Det var mycket med mossa och olika stjärnor. 




Förra gången vi var där var det mörkt. Idag var det dagsljus. Det var så fint utanför. Ett litet växthus låg precis bredvid butiken.




Kan tänka att det är mysigt att sitta här och fika när det är lite varmare ute.



Det såg så hemtrevligt ut på gårdsplanen. 




Utanför ingången hade hon satt massor med mossa av olika slag. Jag fastnade för en stjärna som satt på en ställning. Stjärnan var klädd med mossa. Det bästa är att man kan klä om den nästa år med ny  mossa.




Så mycket fint fanns det både ute och inne. Visar lite inne ifrån butiken i morgon. 

Måndag igen och jag ska kämpa mig igenom dagen. Har dragit på mig en dunder förkylning med lite feber. Har inte tid att vara sjuk. 

Ha en fin dag Kram Pernilla

8 kommentarer:

  1. ojojoj... så mycket fint. Härligt med lite inspiration!
    Önskar dej en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Aldrig varit till Vallåkra, men ska ta tag i saken! Enkla Ting verkar vara en riktig pärla!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Ser ut att vara fint!
    Den där kärran som är på bild skulle jag vilja göra om till bord=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt ställe, tittade in på deras hemsida och där hittade jag massor av fint som skulle kunna flytta hem till mig. Kram åse

    SvaraRadera
  5. Åååå så fina saker..
    Växthusen är ju så fina

    Usch för sjuktider
    Krya på dig
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara en butik som skulle passa mig också :) Förkylning med feber lät inte alls roligt. Krya på dig kära du!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så vackert, där hade nog till och med jag blivit lockad att shoppa;)

    Fin kväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Usch fy, nej inga förkylningar! Krya på dig snabbt!

    Vad mycket fint där fanns på Enkla Ting, vill också besöka dem. Blir så sugen på mossa och små söta granar, vill göra adventskransar till dörrarna nu.

    Ha det fint!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera