onsdag 24 september 2014

Odd Molly en favorit



Min fina man skämmer gärna bort mig när jag fyller år. Han överraskade mig med tunikor och linne.





Den här svarta har lite roliga detaljer i form av rader med spets, både på fram och baksidan.





En elegant blus fick jag ifrån Maison Scotch. Gillar det raka. När det faller snyggt. 



Den här blåvita gillar jag skarpt. Ett lite annorlunda mönster.

Så nu har jag många finblusar också. Känns som jag har en helt ny garderob. 

Onsdag och mitt i veckan. 

Ha det fint Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Ser jättefina ut!!
    Finns så mycket fint nu i butikerna.
    Jag är ju lite kär i paisly och det har dykt upp överallt=))
    Kram och fin dag//Hannis

    SvaraRadera
  2. Såååå snygga!! kan jag låna din man ett slag, fyller ju år i december....fast min man är ju egentligen inte så dum på presenter han heller.

    Din garderob är ju jättesnygg med sin utökning av blusar

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Jätte fina blusar. Kul att fylla år och bli bortskämd. Ha det gott.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Det är en omtänksam man du har :-)
    Fina toppar du fått

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Superfina! Min man är också duktig på att överraska med kläder, det roliga är att vi har så olika smak. Kunde bli helt fel men det brukar bli såå bra!
    Fin blogg du har, kommer gärna tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad snyggt! Odd Molly har så personliga och fantastiskt snygga kläder.
    Om du fyllt år, så Grattis!

    Kram Christina

    SvaraRadera