tisdag 23 september 2014

En färgklick i badrummet



Ett måste när jag är i Ullared är att köpa nya handdukar. De har så bra priser. Jag känner mig så nöjd att jag har fyndat. 




Det brukar vara så att jag väljer en diskret färg. Fast i år slog jag till med orangea handdukar. Lite åt de rostiga hållet i färgen. Vi har vita väggar och ett ljusgrått golv som jag inte fick med på bild. Det blev en fin färgklick.





Nu när hösten är på intågande känns det mysigt med lite färg.

Ha en fin tisdag 

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Härlig färg! Visst behövs det färgklickar emellanåt, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag har precis tänkt ta fram mina orangea handdukar till toaletten... gillar den färgen såhär på hösten! Fint att kunna fynda!

    SvaraRadera
  3. Orange har inte varit min färg, men nu börjar jag älska den!
    Ser superhärligt ut med orange handdukar på rad!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Ibland behöver man en sån där färgklick.
    Är själv less på mina vita handdukar, ser mest sunkigt ut efter ett tag=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Snyggt. Tycker också om när färgen kommer in i hemmet;)

    fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Nice!!! Ser varmt och ombonat ut... alltid lättare att variera med handdukar!

    Kram Sandra

    SvaraRadera