lördag 19 juli 2014

Peace och små lyckodjur.



De här fina peace märkena i trä fick följa med hem i från Hedentorp. Jag hade redan tänkt ut att de skulle få en fin plats på en av våra tavellister. Men när middagen serverades i uterummet låg de fint dukade där som ett underlägg till våra karotter. Jag grymtade lite att det var mina fina inredningsdetaljer. Men lite sanning är det ändå. Man kan mycket väl ha de som underlägg också.
Jag har i alla fall gillat de väldigt länge och tyckte de kunde passa hemma hos oss.

'


Vi tittade mycket på de här lite fulsöta lyckodjuren. Sedan fick de gärna flytta hem till oss. Tre gånger lycka, det gillar vi. 

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Underbart! Haha, jag skulle också ha morrat lite men dom är så fina så det är klart att dom ska använda=))
    Och lyckodjuren! Så fina!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så fina!!!

    Vi passerar Hedentorp på vår resa snart kanske skall ta mig en titt!!1
    Så härligt med Santorini, välkommen hem till ett sommar Sverige

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilka festliga djur! Hoppas att de ger mycket tur och lycka :)
    Kram Maria

    SvaraRadera