måndag 21 juli 2014

Älskar att vara hemma igen.



Lika härligt som det är att resa bort. Lika härligt är det att komma hem och se hur fint och bra man har det. Älskar att bara gå runt och titta i trädgården och i växthuset på allt som växer. Inomhus hade köpt lite nya hjärtan på tråd som jag satte i en kruka som jag köpte när vi var på Österlen för ett tag sedan. 




Den här resan var vi på Santorini hela familjen. En fantastisk resa. Så sagolikt vackert. Visar bilder snart när jag har gått igenom alla bilder. Det blev så klart många kort. Vår lilla vovve har bott på ett super fint pensionat när vi var borta. Det har gått jättebra. Jag känner att på det stället kan jag lämna henne igen med gott samvete. De känns superbra. Idag har vi ägnat all tid åt henne. Det känns så gott i hjärtat att ha henne hos oss igen. 

Hjärtat på blomman får stå för kärlek till alla mina nära, både här hemma och till er där ute, som det är så härligt att kunna titta in till och ni lämnar så fina kommentarer till mig. Det värmer i mitt hjärta.

Ha en fin Måndag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Ja borta bra men hemma bäst :) Härligt att ni är så nöjda med er resa och skönt att höra att Tippen också haft det bra.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när man kommer hem. Jag brukar alltid känna så men något med vår senaste tripp fick mig att inte vilja lämna, jag ville inte hem. En känsla jag inte är van att känna då jag är väldigt hemmakär. Men jag vet vad som drar i mig vad som inte får mig att vilja lämna och det är havet, detta ljuvliga hav, jag hade verkligen ångest när jag lämnade. Men nu är jag hemma och det känns rätt skönt ändå fast längtan efter havet består.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem igen! Visst är det så, borta bra men hemma bäst. Man måste njuta av vardagen också.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Det är det där med hemma. Att komma hem och fyllas av glädje över det man har i livet. Det är en fin känsla=))
    Ska bli kul att se bilder!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera