lördag 1 februari 2014

Kalas lördag



I dag blir det stort kalas i vårt hus. Dottern firas en dag för tidigt. 17 år blir hon minsann. Tyckte precis hon var vår lilla baby. Tiden går så snabbt. Ibland skulle man bara vilja stanna tiden och vara här och nu. Vi ska även fira min fina man som fyllde år för ett par veckor sedan. 

Det ska bjudas på gryta till middag. Dottern har gjort cupkakes och cakepops. Det ska bli extra mumsigt eftersom vi inte annars äter godsaker här hemma.

Den här murgrönan får symbolisera en liten blomma från mig till mina kära. 

Ha en fin Lördag

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Kul med kalas!
    Hälsa dottern och mannen Grattis!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. En riktigt mysig dag med andra ord!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint att sätta en murgröna i en vas så där. Det måste apas efter,)

    Härligt att fylla 17 minns det som igår;)

    Ha en fin kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. härligt med kalas... och jag gillar murgröna sådär enkelt i en vas!
    Ha en härlig kväll...!

    SvaraRadera
  5. Mina barn är ju lite mindre än dina men jag håller med dig om att det skulle vara bra att kunna stanna tiden både nu och då.. Ha ett mysigt firande! Kram Sara

    SvaraRadera