fredag 31 januari 2014

Mitt i vintern



Mitt i vintern behövs lite pims som påminner om vår och sommar. Hela veckan har det varit snö. Visst är det superhärligt med ljuset som blir när det har snöat. Fast jag är ingen vintermänniska utan vill gärna ha värme och sol. Fast då kan man glädjas av fina saker inne i stället. 

Fredag igen och i morgon vankas det kalas för fina dottern och fina mannen. De ska ha sitt kalas ihop. 
Så nu ska det lagas mat och städas så allt är klart till i morgon. 

Ha en härlig Fredag 

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Fint!!
    Jag behöver ljus nu, massor av ljus! Så jag hoppas på solen i helgen=))

    Trevligt kalas får jag önska er då/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. En dag med någon minus, snö och sol är härligt annars är jag också för värmen!
    Grattis till din dotter och man, ha en fin fredag och ett trevligt kalas
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite vårkänsla! Nu får vi bara hoppas på lite sol också :)
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Pims behövs alltid men extra mycket nu. Tack fina du för din kommentar! Vi ses i morgon.
    Kram Maria

    SvaraRadera