lördag 10 augusti 2019

"Det lilla extra"



Ja vad är det lilla extra för mig. Det är att kunna gå ut i min trädgård och plocka in en blomma och sätta i en vas. Det är lyx för mig. Dagens tema hos @miibellephoto är just "det lilla extra". 




Att ha möjlighet att ha fyra härliga semesterveckor med min älskade man är också det lilla extra. 
Vi har haft härliga dagar. Några stranddagar blev det. En tur till Göteborg, En tur till Helsingör. Ja summerar jag det, har det varit härligt.




Det lilla extra är också att få ta kameran och fokusera på de dessa vackra anemoner och fota dem i olika nära vinklar.




Idag är det lördag och två dagar kvar innan vardagen tar vid igen. Det känns som sommaren har gått så fort. Men vi har säkert många fina sommardagar kvar att njuta av.




Många närbilder blev det när jag gick igång med kameran. 




Den här är precis på väg att ta slå ut. 




Den här niger och bockar. Precis som jag gör för alla som tar sig tid och kikar in här. Även om jag inte är lika flitig som förr med att blogga. 

Ha en fin lördag alla

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Härliga tankar och visst är det en sann lyx att plocka en liten blomma och sen njuta av den :) Det enkla du vet...
    Sensommarkram från Titti

    SvaraRadera
  2. Det är det där lille som ger oss lyx i vardagen. Det är så fantastiskt!

    Härligt med 4 veckor ihop och sommaren har varit fantastisk

    Kram Kajsa

    SvaraRadera