lördag 16 februari 2019

Vaxblommor påminner om sommaren




Små söta vaxblommor påminner mig om en stor längtan jag har till sommaren. Att få strosa runt i trädgården i shorts och linne. Som jag längtar. Vintern är inte min favoritårstid. Alla dessa kläder man ska ta på sig bara man ska gå en liten runda. Men nu skiner solen och då känner jag mig mycket gladare i hela mig. Solen har sån positiv energi att man blir glad bara den lyser lite. 





Skira små kronblad som sitter på varje liten blomma. Lika skört är livet. Så man får ta hand om varje dag och göra något fint av varje dag. Uppskatta det man har. 




Så vi startar den här lördagen med att gå ut i solen och spela pokemon. Hunden får motion och vi får sol på näsan. 

Ha en härlig lördag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Köpte mig också vaxblommor idag 🌸🍃🌸 Så söta 😍
    Längtar precis som du efter sol och värme och nu känns det som det inte dröjer allt för länge innan våren är här på riktigt.

    Ha en skön helg! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och hoppas att pokemon promenaden blev bra:)
    I lördags var jag och några vänner och tittade på några intressanta utställningar/konstverk.
    Ha det gott
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jätteblombrist hos mig nu! Ska frossa till helgen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera