tisdag 25 september 2018

Mycket uppvaktning på min dag



Vi dukade med stjärnflocka i vaserna. Det är en favoritblomma för mig. På dagen innan alla gästerna kom var det rätt lugnt. Vi hade beställt färdig mat så vi behövde inte laga något. 




Gästerna kom i en strid ström efter kl 17.00. Det var trevligt att så många ville komma trots att jag fyllde år en måndagskväll. 




Jag blev uppvaktad med väldigt många fina blommor. Det finns så många fina buketter idag. 




Av mannen min fick jag en jättebukett med vackra blommor. Den fick sedan bo i den fina Ernst vasen som jag fick av mina barn och respektive.




Så många fina olika blommor i en bukett.




Dalior tillsammans med stjärnflocka är väldigt fint.




Höstliga färger är vackert i buketten.





Vita höga rosor är så fint.




Ljust rosa höga krysantemum är väldigt vackert.




Jag det blev en väldigt trevlig kväll. Tack igen alla som ville fira min dag med mig.

Ha det fint 

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. GRATTIS och vilka buketter! Helt ljuvliga....fortsätt njuta av en bra vecka nu :)
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera