fredag 17 februari 2017

Fina halsband från Thailand



Det blev inte shoppat så mycket när vi var i Thailand. Men halsband hittade jag i alla fall. 




Buddha gillar jag så det blev ett halsband med en mellanstor buddha med stora svarta pärlor. 




Även ett med yogahanden. Det halsbandet har redan blivit en favorit. Det är små svarta pärlor på det. 




Sedan köpte jag ett med vita pärlor. Där satt också en buddha så klart. 




Sedan hade min fina svägerska ett önskemål om ett halsband med Fatimas hand på. Till slut hittade vi även ett halsband till henne. 

Så det blev en del halsband för nästan inga pengar alls. Jag gillar alla mina och har redan använt dem alla tre. Även om jag har använt yogahanden mest. 

Fredag och vi har planeringsdag på jobb idag. Kommer säkert vara mer trött i dag än annars. Är inte van att sitta stilla en hel dag. 

Ha en fin fredag

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. De är fina dina halsband och jag är jätteglad för mitt :)
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Fina halsband, tyvärr är jag dålig på att använda smycken.
    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Jättefina och annorlunda! Tänk att jag inte köpte några när jag var där, synd...
    Önskar dig en skön helg nu!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Fina halsband allihop, men yogahanden är det något särskilt speciellt med...

    Skön söndag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Så fina halsband, kul att hitta smycken som är lite speciella. Kram Suss

    SvaraRadera