lördag 3 december 2016

En svart klämma till olika saker



När vi var hos Enkla Ting hade hon pyntat fint på hennes griffeltavla. En svart klämma satte fast en zinkstjärna. Jag blev inspirerad och köpte även en fin julgranskula. Sedan hängde jag stjärnan och kulan i ett natursnöre. Sedan fick klämman stå för hänget av dessa två vackra ting. 




Tyckte det var en fräck svart träklämma.




Jag skrev Winter och satte dit många snöflingor. Dessa i hopp om lite snö. Vilket inte brukar vara så länge här i Skåne. 




Gillar mönstret på julgranskulan. Det lite ruffa svarta passar mig.



Sedan kom jag på att vi behövde en skylt till toan. Nu när dottern inte har en egen handukskrok längre kunde den handduken bli en gästhandduk. Jag kom på att en av klämmorna kunde hänga där med texten gäster på sig. Jag använde vår dymo som jag gillar. Så nu finns det en gästhandduk.

Lördag och det ska målas i dotterns gamla rum. Det ska även hinnas köpas lite julklappar när färgen torkar. Så dax att sparka i gång denna lördag

Ha en fin lördag

Kram Pernilla


2 kommentarer:

  1. Så fint du gjort! Mycket inspiration där hos Enkla Ting, måste dit snart igen ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra & så fiiint 💗 ...
    /Kramelikram!

    SvaraRadera