lördag 17 september 2016

Min dag idag



Lördag och idag är det min dag. Ett år har redan gått. Tiden är något man inte kan råda över. Den rusar förbi en. Men jag har i alla fall lärt mig att njuta av varje dag som går. Det händer alltid något man kan glädjas åt på något sätt. Åldern får man bara tänka att man är inte äldre än man känner sig. 
Den här fina hortensian fick familjen av väldigt fina vänner när de var hos oss på middag. 




Massor av helt underbara små blommor i klasar.




I de lila blommorna är det insprängt med lime färg. Så vackert. 

Nä nu får jag sparka i gång dagen. Först ska vi åka på skördedag på Hvilans lantbruksskola. Sedan är det förberedelser inför kvällens kalas. Härligt att få fylla år en lördag

Ha en fin dag alla fina därute 

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Stort grattis! Härligt att få en hel dag, lördagar är verkligen bra dagar att fylla år på!

    SvaraRadera
  2. Hipp, hurra och stort grattis på DIN dag!
    Låter som en perfekt födelsedag, skördefest och sedan kalas :)
    Ha en riktigt fin dag! Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra hoppas du fick en perfekt dag.
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Näe....Har jag missar fööörlår & stoooort
    ❤️-ligt GRATTIS i efterskott - Bättre sent än aldrig hihi

    /Kram

    SvaraRadera