måndag 20 juni 2016

Ny bikini



Nu har jag inhandlat en ny bikini. Den är ifrån Hunkemöller. Jag blev imponerad av deras passform. Är man en med liten byst är det inte alltid lätt att hitta något som sitter bra. Men här provade jag den här och den satt som en smäck direkt. Sedan att det var raffiga färger var inte heller helt fel.




I bakgrunden ligger en sarong i samma mönster som bikinin. Det kändes helt rätt att ha en sådan till. Sedan måste jag säga att de även är väldigt prisvärda. Inte så dyrt som jag hade förväntat mig. 

Nöjd och glad blev jag. 

Måndag och fyra veckor kvar till semester. Så det är bara att köra hårt. Idag ska vi på kalas till ett av våra barn. Alltid lika trevligt. 

Ha en fin dag 

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Snygg! Nej, det där med att hitta badkläder som man känner sig bekväm i är aldrig särskilt lätt. Så när man hittar något som sitter bra är det som att vinna på lotteri :)

    Trevlig måndag! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Wow! Så snygg den var. Jag har motsatt problem att hitta en som sitter bra när man har stor byst är inte lätt det heller.
    Den var verkligen kanonsnygg, och när man finner dem är det bara att slå till snabbt :)
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg! Jag älskar färgglada bikinis! Då hoppas vi på mer sol och värme nu då��!

    SvaraRadera
  4. Riktigt läcker!
    Och sarongen till blir liksom pricken över i.et=))
    Sarong måste vara ett av de skönaste plaggen som finns!

    Kram Hannis

    SvaraRadera