söndag 29 maj 2016

Tippen nyfriserad



Från början valde vi att Tippen inte skulle klippas. Men desto längre tid det gick kände jag att lite slitet var tvunget att klippas bort. Och nu var det dax igen. Den här gången klippte jag ändå en fem cm på en del ställen. Dock i huvudet klippte jag inget alls. Det har jag aldrig gjort. Men är lite sugen på att ta bara lite där. 




När hon ligger här kan man se att jag klippt av en del under magen. Gillar inte när det är så långt att det nästan släpar i golvet. Så nu kom alla hennes lockar fram ännu mer igen. Är så glad för hennes päls. Den är förlåtande om man inte klipper helt jämnt. 




Så klart är det mysigt att få bli ompysslad. Då njuter Tippen i fulla drag. 

Söndag och morsdag idag. Vi ska åka hem till min fina mamma idag. Sedan får vi se vad vi gör mer en sån här dag. 

Ha en fin dag och en extra fin till alla mammor idag

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Skönt att lufta pälsen lite :-)
    Hoppas att du har haft en fin morsdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera