onsdag 18 maj 2016

En zinkbricka pyntas



Jag gillar kontrasterna med svart, zink, glas och lerkruka. De svarta stjärnorna är ifrån Löddes plantshop. Glaslyktorna har vi haft några år. Såklart måste jag ha en viol. Gillar dessa miniblommor.




Blommorna är så vackra var för sig men även tillsammans.

Onsdag och idag är det återigen dax för ett besök hos kiropraktorn. Har nu vilat och tränat lite på två veckor. Det är inte helt bra än. Fast jag hoppas det går på rätt håll. 

Men på förmiddagen på jobb ska vi har en Lunk. Barnen ska få springa och se hur många varv de orkar springa. Vi har uppvärmning med musik sedan är det vätskekontroll halvägs i loppet. Det ska bli kul att se hur entusiastiska barnen är. 

Ha en fin onsdag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Fint med sommarplanteringar nu...
    Låter som en rolig dag för barnen, hoppas solen skiner

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jättesött! Du är så pysslig.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Härligt med lunk! Hoppas att ni hade fint väder att njuta av under springandet=))

    Fint på din bricka!
    Jag ligger efter på blomfronten känner jag när jag ser din viol.
    Måste göra något åt det helt klart.

    Kram Hannis

    SvaraRadera