torsdag 7 april 2016

Vattenspelet är på plats



Nu är våren här. Vattenspelet är på plats i trädgården. Känns härligt att vi är på rätt väg vädermässigt. Vintern är mest en väntan för mig. Jag är nog mest en vår och sommar människa.  För då kan jag vara ute mycket i vår trädgård.




Jag gillar att ta lite annorlunda foton. Här ser vattnet fruset ut när man fotar det i rörelse.




Den här vattenbilden ser nästan ut som en liten figur med armar på sidorna. Huvudet högst upp med två ögon. Lite kul när man kan fantisera lite om bilden.

Efter jobb i dag ska jag försöka plantera om tomatplantorna som nu har blivit gängliga i sina såjordskrukor.

Ha en fin torsdag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Coola bilder! Som små isskulpturer.
    Idag är det regnigt och trist här, men visst är vi på rätt väg...
    Ha en bra dag! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ger inte det sommarfeeling så vet jag inte vad som gör det. Coola bilder!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med vatten i trädgården sådär :)

    SvaraRadera