torsdag 31 juli 2014

Svarta lavastenar ifrån Santorini



När vi är ute och reser följer det ofta med hem antingen snäckor eller fina stenar. På Santorini fanns inga snäckor. Fast massor av svarta fina lavastenar. Min familj skrattar alltid åt mig när jag kommer med min samling som vill följa med hem. Därför sa jag den här gången att jag ska bara ta några stenar. 




Så det blev tre svarta fina stenar. 




Tyckte de passade ihop med de här suckulenterna.




Ha en fin torsdag 

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Så där gör jag också. Stenar, snäckor och grenar åker med hem.
    Fina minnen att ha framme tycker jag.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan! Och vilka minnen de är sedan, stenarna :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. De var ju jättefina! Och så där gör jag med! :)
    Fina minnen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. En liten del av semestern som kan påminna en om sommaren mitt i smällkallaste vintern. Fina stenar, så mjuka.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Jag får också alltid med mig något hem när jag varit utomlands!
    Fint med svarta stenar

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera