tisdag 27 maj 2014

Älskade lilla trasselsudd.


 Vår älskade lilla vovve i skuggan. När det är så här varmt ute gillar hon att ligga i skuggan. Trädgården är bäst enligt henne. När jag är på väg att ta skorna med till altan dörren skuttar Tippen glatt till dörren. Äntligen ska jag få komma ut i trädgården. 



Klinkersen i hallen är också en sval och skön plats. Så här ligger hon gärna och spanar in vad jag gör.



Men även så här lite fundersam och klok kan hon titta upp. Ja, det var någon som undrade om det hade hänt Tippen något, eftersom det var länge sedan hon var på bild. Nej det har inte hänt något. Det är bara jag som har varit uppslukad av att fota alla blommor som poppar upp nu.

Nu är det dax. Jag åker tidigt i morgon bitti till Barcelona. Så vi ses igen på måndag när jag kommer hem.

Ha en fortsatt fin vecka 

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Roligt att få se några foton på söta Tippen! Melody påminner om att hon heller inte fått vara med på några bloggbilder på länge, så det får nog bli ett vovve inlägg snart även här!
    Trelvig resa!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är. Man kan riktigt se hur hon funderar och är med på vad som händer. Min Tyson är tvärt om vad gäller sol och skugga. Han fullkomligt ÄLSKAR solen och ligger gärna och flåsar invid husväggen i söder. Sen går har någon minut till skuggan för att svalka sig lite, men är snart tillbaka i solen igen.

    SvaraRadera
  3. Ha en fantastisk Barcelonaresa!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Så söt hon är Tippen i den frisyren :O)
    Så mysigt med en minitripp till Barcelona, studiebesöket vill jag gärna
    höra mer om!!
    Ha d gott Kram Arja

    SvaraRadera
  5. Så gott att svalka sig på klinkers!
    Ha det super härligt och trevligt i Barcelona
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Så söt så söt er lilla trasselsudd ♥
    Ha det riktigt fint i Barcelona!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Men vad söt hon är er Tippen! Här ligger våra vovvar alltid nere vid häcken där de enda skuggan på trädgården finns. Ha det härligt i Barcelona, kram Suss

    SvaraRadera