onsdag 9 april 2014

Turkost sängbord



För ett tag sedan gjorde vi om på fina dotterns rum. Hon fick större säng bland annat. Men det saknades ett sängbord. Så i lördags tog vi en tur till det stora varuhuset. Där bestämde sig dottern ganska snabbt för det här turkosa sängbordet i plåt.




Det har en liten dörr mitt fram. Där kan hon samla lite böcker och annat smått pims.




På sängen har hon Ior. Han är så söt där han ligger på sängen. 




Ovanför sängen har vi hängt upp en fin tavla på fina dottern och hennes pojkvän. Fotot har fina svägerskan tagit. Där hänger även en fin stråhatt.




Lillördag är det i dag och mitt i veckan. I eftermiddag är det ett besök hos frisören som gäller. Lite ny färg ska få komma i håret. 

En fin onsdag till alla

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Vilket läckert sängbord! Hela rummet har blivit jättefint :) Kan tänka mig att dottern trivs bra där. Önskar att jag hade tid hos frisören idag. Ser ut som ett troll ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det där bordet har jag missat! Jättefint!
    Hela rummet är fint, tycker om de mjuka färgerna.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Fint. En riktig färgklick.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Så fint rum och vilken härlig accent med färg på sängbordet. Och så fina Ior, han är så söt!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  5. Älskar turkos och tycker att det sängbordet är jättefint - benen som svänger ut ! Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Jättefint rum och sängbordet gillar jag...jag som älskar turkost! Det skulle passa bra hemma hos mig också :)
    Stråhattar på väggen är också så himla somrigt och fint.
    Kram viktoria

    SvaraRadera