onsdag 26 mars 2014

Vattnets stad




Det är så mäktigt när man ser vattnet överallt i staden. De fina båtarna som ligger på rad vid kajen. Inte helt fel att bo så här. Fast borta bra men hemma bäst. Vi gjorde även ett besök på Fotografiska. Det var en höjdare. Fräcka utställningar. rekommenderar att om ni är i Stockholm gör ett besök där.

Detta får även bli mitt bidrag i Tatjanis fotoutmaning idag är ordet "energi". Jag laddade verkligen min energi när jag var i Stockholm med med min fina man. Det behövde jag efter mina långa sjukdomsveckor. Vill ni se fler bidrag kika in hos Tatjanis.

Ha en fin onsdag

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Stockholm är verkligen fint och fotografiska har stått på min önskelista länge nu. Ska till vår huvudstad i juni med jobbet, kanske kanske att det kan finnas tid för ett besök på fotografiska då ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Kul att se alla olika tolkningar.
    Fotografiska har mycket snyggt, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Ett härligt sätt att ladda batterierna!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. En weekendtrip till Stockholm kan vaa en skön energitrip, härliga bilder över vatten och gamla stan

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Fina Stockholmsbilder och så härligt att du är frisk igen.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig tripp ni har haft! Å vilka underbara bilder :) Förstår att du har laddat dig med energi nu, härligt också när äntligen bakterierna vill försvinna bort från en!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder från huvudstaden. Och skönt att du är frisk igen!
    Kram Lisa

    SvaraRadera