tisdag 18 mars 2014

Ranunklar att drömma sig bort med



Att influensa med bihålsinflamation som följdsjukdom skulle ta sådan tid att bli av med trodde inte jag. Jag är så trött och orkar inte mycket. Men det ska väl ta sin tid att läka i kroppen. Det är ju inget man bara kan skynda på som man gör med allt annat. Jag kan i alla fall njuta av lite bilder när jag vilar här i soffan.

Bilder på vita ranunklar som har vissnat för länge. Tur då att man har förevigat dem på bild.

En fin tisdag till alla

Kram Pernilla

8 kommentarer:

  1. Krya på dig! Fina bilder på dina små vaser, Karin

    SvaraRadera
  2. Jag tycker synd om dig!!
    Hoppas att du blir frisk snart, det tar ju kraft att vara sjuk så länge.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Härliga ranunklar!
    Kryakram!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig som blev så sjuk. Bihåleinflammation kan vara väldigt efterhängset och är så tröttande! Förr fick jag alltid det varenda gång jag blev förkyld, men nu har jag klarat mig från elände ett par år.
    Krya på dig kramar i massor!
    M.E

    SvaraRadera
  5. å, så vackert... krya på dej!

    SvaraRadera
  6. Din stackare... Inget vidare, soffan är
    skön men inte att ligga där sjuk så länge...
    Men det är sant låt kroppen skynda långsamt
    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Men usch....krya på dig....
    Men...vackra vackra blommor!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. Krya på dig kära du!
    Kram Maria

    SvaraRadera