torsdag 21 mars 2013

Påskpynt


Påsken är snart här. Det är dax att plocka fram lite pynt. I år känns det inte som någon vanlig påsk. Förra året hade vi det varmt och gott nu, men idag är det snö som fortfarande singlar ner där ute. Man får försöka hitta känslan ändå. Här kommer lite bilder på mitt pynt. 






Min "Tilde" häxa. Jag har sytt en del av hennes underbara figurer. De hör påsken till. 



En liten "Tilde" höna.






Nu har Sofias änglar börjat på tv:n. Ett av mina favoritprogram. Dax att bänka sig.

Ha en bra torsdagskväll

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Jag borde också ta tag i påskpyntandet men inspirationen finns inte alls. Gillar dock ditt pynt :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Idag har jag också tagit fram lite påsk :)
    har dock inga Tilde-påsk-saker... men vill ha!!! :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera