lördag 18 november 2017

Zickzack blomma



Jag är lite svag för den här sortens blommor för tillfället. Gillar dess skira grenar och dess spretighet. 




De har så små fina blad. Enda är nu att den ska överleva värmen i från våra element. Den behöver ljuset så ett fönster krävs. Men elementet torkar ut den lite väl fort. Men jag provar ändå att ha den i fönstret. 




Tippen är nyfiken när jag sätter den på golvet i uterummet för att fota den. Ljuset är lite bättre där ute.

Lördag redan. En helg som är fylld med roligheter. Shopping med vår fina son sedan är det kalas som ska gås på.

Ha en fin helg alla ute i cybervärlden

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Visst är den söt! Lite knepig dock och jag tror jag vattnar den fööör mycket ha ha...
    Ha en härlig tisdag!
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Ja, usch vad svårt det är med element och växter på vintern! De behöver ju ljuset! Jättehäftig växt, jag tror dock den har för tunna blad för att trivas hos mig:(.

    SvaraRadera
  3. De där är en favorit hos mig! Har en jättestor i sovrummet nu!

    Önskar dig en fin vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hur har du det så här i adventstid? Jag saknar dina inspirerande inlägg och vackra bilder! Hoppas vi ”ses” snart!
    Kram Anna

    SvaraRadera