onsdag 14 mars 2018

"Med tanke på"



Med tanke på att påsken närmar sig kunde jag inte motstå dessa vackra fjädrar i ett påskris. Dem fick följa med hem. 




Med tanke på att jag gillar dessa skira fjädras som blir skira även på bild. Känns det så rätt att lägga ögonen på dem.




Här ser dem nästan blågrå ut i ett annat ljus. Det är kul att se hur olika det kan bli när man använder olika vinklar att fota ifrån. 




Så jag gjorde temat "Med tanke på" i dagens fotoutmaning mars 2018 enkelt för mig. Jag tänker på påsken som närmar sig. En härlig tid att njuta av. 

Idag är det onsdag och lillördag 

Ha en fin dag 

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Snygg färg på fjädrarna! Påsken gillar jag, det är ju en lite lugnare helg och så är väl våren på gång då, kanske...
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera