måndag 19 mars 2018

"Balans"



Dagens tema är "Balans". Nu känns det som vi har balans i vår inredning i vardagsrummet. Vi har fått hem vår Artic skänk som var det vi väntade på efter att vi har renoverat klart här. 




Tycker det blev balans med det vita skåpet emot den vita väggen och det ljusa golvet. Buddhan ger också balans i tillvaron där den sitter i glaskupan.




Balans kan även vara när jag utför min yoga som kräver mycket balans av mig. Men det vill jag inte ha på bild.




Men vardagsrummet mår vi bra i nu så det visar jag gärna. Vill man se fler som är med i fotoutmaningen mars 2018 kan man gå in på instagram #fotoutmaningmars2018 och se många fina bidrag. 

Redan måndag igen. Dax att sparka igång veckan. 

Ha en fin dag

Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar