söndag 18 februari 2018

Tippens nya leksak.



När jag beställde en ny hundbädd till Tippen fick hon även en fin leksaksgris i läder. En väldigt fin och tålig leksak. Tippen var dock inte så intresserad av den först. 




Hon snusade lite på den, sedan var det bra med det. 




Jag tyckte dock det var en jättefin leksak. Så välsydd och i fint skinn. 




Söt nos och små söta ögon. Ja vill inte Tippen leka med den får den vara hennes finleksak, som prydnad i korgen. 

Redan har det gått en hel vecka. Känns som tiden bara rusar fram. I går tillbringade vi flera timmar i vårt badrum. Vi har målat om taket i en vit lasyrfärg. Dock gjorde mannen min det bättre jobbet. Han har mer styrka när han målar i färgen. Så han gjorde det mesta. I dag är det dax för andra strykningen av den vita lasyren. Det kommer bli jättebra. Vi har inte målat om där inne sedan vi gjorde badrummet 2005. Så det var dax. 

Så nu får jag sätta fart så jag kan hjälpa till. 

Ha en fin söndag

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Så söt han är Tippen, och vilken fin leksak :O)
    Kraam Arja

    SvaraRadera