söndag 24 september 2017

En hel vecka sedan



Förra söndagen var det min dag. Den hade vi först firat med släkten på lördagen. Sedan var det min riktiga dag på söndagen. Första födelsedagen på många år som det var bara jag och mannen min. Nu när barnen inte bor hemma längre. Det var en mysig morgon med frukost i uterummet. Solen tittade fram lite grann. En perfekt morgon. Jag hade blivit överraskad innan min födelsedag med ett fint planteringsbord till vårt växthus. Så egentligen hade jag fått min present. Men det blev ändå två paket på min riktiga dag. 




De var fint paketerade med svart och vita snören. Jag älskar fina paket. 




Tippen gillar också paket. Här ligger hon och väntar, tänk kanske hon också får något. 




Det var en svart ribbad polo och en kofta som går i benvitt och jeansblå mönster. Plagg som behövs nu när hösten är på intåg. 




Undrar vad Tippen tänker. Inget gott i paketet. Men lite nyfiken är hon allt ändå. 

Söndag och idag ska vi börja flytta våra garderober till ett nyrenoverat rum. Sonens gamla. Här ska det nu bara garderober och en jättestor rund spegel. Vårt sovrum ska få bli större och luftigare. 

Ha en fin söndag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Paket är ju alltid kul att få. Både mjuka och ätbara :)
    Fin söndag! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med paket och jättefina tröjor nu till hösten! Söndag igen och SOLEN skiner från en klarblå himmel, jo det är sant!!! Jag är såååå glad :)
    Varm höstkram från Titti

    SvaraRadera
  3. Vackra paket är underbart! Och sådana med snyggt innehåll är ju en bonus:)!

    SvaraRadera
  4. Grattis såhär i efterskott!! Härligt att få paket och inte veta innehållet i dem :D
    Snygga tröjor där, och fine Tippen <3
    Ha det riktigt gott!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera