lördag 14 januari 2017

En dag att fira



Min fina man fyller 50 år i dag. Detta ska firas hela dagen. Att få ge något fint till det finaste man har känns bra. Jag hade den här fina etiketten med ordet finast på. Tyckte det passade till idag. Även det lilla hjärtat som står för kärleken till honom. 




Det är i många år nu han har varit det finaste jag har. Ända sedan 1988 då vi träffades. Idag är det då hans 50 årsdag. Känns lite overkligt vad tiden går snabbt. Sedan dess har vi gift oss fått två underbara barn som nu har växt upp och är vuxna. Känns som det är ett litet avstamp i livet just nu. Detta måste firas.




Så ett stort grattis till mitt livs hjärta.




Jag älskar att slå in fina paket. Här är paketet som överlämnas idag. Det fick bli lite spetsband även om det är till en man. 




Så dagen idag ägnas helt åt min underbara man. 

Ha en fin dag alla som kikar in.

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Åh, vilket vackert paket! Hoppas er dag blir solig och rolig!

    SvaraRadera
  2. Så fint - Grattis till mannen din❣
    /Kram

    SvaraRadera