lördag 19 november 2016

Julkulor i olika färger.



Nu är det en härlig tid när vi kan njuta och plocka fram alla fina saker som ligger i lådorna hela övriga året. Jag plockade fram kulor i svart, vitt, kopparfärg. De fick samsas med en silvrig ljusslinga. 




Jag la allt i vår lilla ljuskub. Det känns lagom juligt och glittrigt. 




Älskar dessa färgerna för tillfället. Lite sådär frostigt i bilden eftersom glaset på ljusstaken är emellan. 

Lördag och i eftermiddag ska vi åka på julmarknad hos Enkla Ting i Vallåkra. Ett ställe jag gillar skarpt. 

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Vilka fina färger! Ja nu är det dags att ta fram lite fint pynt. Jag ser att mina grannar har tjuvstartat med stjärnor och ljusstakar idag men nej, tidigast på fredag säger jag ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera