onsdag 30 november 2016

Årets krans till entrén



Så var årets krans klar.  Eftersom jag blev sjuk blev det inte den pusselkväll som jag skulle gått på. Istället fick jag köpt hem lite pyssel. Så jag satte ihop den här kransen efter egen komposition. 




Den här frökapseln gillar jag i sin enkelhet. 




Taklök är en favorit när jag gör krans. 




I år blev det lite apelsinskivor och stjärnanis. Känns som det hör julen till.




Lite vackert band piffar till det plus att kransen kan hänga i det snöret.




Torkade äpplen är ett måste. Gillar dess vithet som syns i kransen. 

Onsdag kväll. Har precis tagit en sväng om med dammsugaren. Gjort tomatsoppa med pasta till middag. Så nu en bloggrunda. Strax ska vi gå en kvällsrunda med vovven, sedan ska vi njuta av lite glögg.

Ha en fin lillördag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Superfin!! Gillade videkise grenarna som en vacker detalj

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  2. Åh din krans är verkligen vacker!! Synd jag inte bor närmre dig, då kanske jag kunde beställt en :)
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  3. Vad många fina saker du har satt ihop både i det här inlägget och i andra, gillar verkligen att du använder så mycket olika och ändå får en helhet.

    SvaraRadera
  4. Åh,sååå vacker 💗 ...
    /Kram

    SvaraRadera