tisdag 18 oktober 2016

Lite nya kuddar



Grått och rosa gillar jag ihop. I somras köpte jag de rosa kuddfodralen när vi var på H&M Home i Budapest. Sedan hittade vi de fina gråa kuddfodralen hos Enkla Ting. De är enkla med en liten sydd kant som pricken över i. 




Här ser man den rosa lite närmre.




Visst är det en snygg sydd kant på den grå kudden.

Det är många skåp och lådor som gås igenom. Det kan ju vara lite som barnen kan ha med sig när de flyttar.  Lite av varje har man samlat på sig genom åren. Kommer väl till nytta nu. 

Ha en fin dag Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Härligt med grått och rosa! Här behövs det nya kuddar också...bra med lite tips :)
    Ännu en grå dag, dags att förgylla den med lite morgonkaffe!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jättefina kuddar! Precis som med ljuslyktor, man kan aldrig ha för många:)
    Ha det fint!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Snygga kuddar och kul med lite nytt i soffan. Snart hoppas vi får en Home butik i Malmö med...spännande med att flytta hemifrån och du får en chans att rensa lite.

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Den milda rosa gillar jag. Precis som jag gillar när rosa har den lite smutsiga, pudriga nyansen.
    Det ger en fin kontrast, mjuk.

    Hoppas allt går bra med alla flyttförberedelser. Kan tänka mig att det blir mycket.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Åh,så vackra kuddar ❤️ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Så himla fina och rosa och grått är min favoritkombo, snyggt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga kuddar med fina detaljer och färger! Kram
    Titti

    SvaraRadera