måndag 30 maj 2016

Vår lilla har blivit stor



Nu är det inte många dagar kvar tills vår fina dotter tar studenten. Jag fick låna henne en stund med klänning och mössa på. Det blev många bilder. Fast jag visar bara några här.




Solen sken för fullt när vi fotade. Inte det enklaste med motljus. Att få till vilket håll jag skulle fota ifrån var inte heller enkelt. Men jag blev nöjd att få föreviga min vackra dotter.





Nu är det två jobbdagar, sedan är det bara att förbereda det sista innan den stora dagen.

Ha en fin start på veckan

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Sååå himla vacker hon är din dotter och vilka fina bilder. Tack för dina ord inne hos mig, de värmer både i hjärta och själ. Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Ja tänk vad tiden går fort! Små blir stora innan man vet ordet av ;) Bra att du fick en fotostund med dottern. Sådana bilder blir värdefulla minnen.
    Kram Maria

    SvaraRadera