måndag 25 april 2016

Lite vårnytt



När vi var i stan i lördags hittade jag en ny fin blus som kommer bli en ny favorit.  Gillade modellen.




En fin liten rosett sitter mitt fram som en detalj.




Det fick även följa med hem en poncho som jag föll för. Gillade färgen. Riktigt vårig.




Ponchon kommer användas mycket till jeans. Skönt att dra på sig på kalla sommarkvällar. 

Måndag och idag ska jag träffa en kiropraktor efter jobb. Får se om jag kan bli hjälpt med min ischias. Är inte så kul att springa när man hela tiden har ont. 

Ha en fin måndag

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Kul med lite nytt i garderoben!
    Lycka till hos kiropraktorn. Aldrig kul att ha ont :(

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så trevligt med lite vårkläder. Snygga! Hoppas det gick bra hos kiropraktikern så att du slipper ha ont. Kram

    SvaraRadera