tisdag 5 april 2016

Enkla Ting Del 2



När man kommer upp för trappan finns det massor av inredningsprylar där också. Ett stort vitt bord är uppdukat med vaser i olika storlekar. Även här finns tända ljus.




De vita fina krukorna står så fint på olika höjder. Man ska gärna ha två till tre stycken bredvid varandra. Det blir pricken över i. Ljuslyktorna är så fina.




Hyllvagnen är cool. Det är så fint med de vitmålade brädväggarna. Alla olika detaljer framträder så fint emot den vita väggen.

Jag blev inspirerad av alla fina krukor. Gillar de lite svartgrå krukorna. Innan hade jag mest vita krukor i vårt köksfönster. Nu har jag satt lite svartgrå krukor i stället. Alltid kul att förändra på enkla sätt.

Imorgon visar jag det sista ifrån Enkla Ting. Då är det deras utemiljö.

Ha en fin Tisdag

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Enkla Ting står på min önskelista för utflyktsmål, tack vare dig och dina fantastiska foton! Just nu åker jag österut varje dag och kanske jag stannar på "Ute och Inne" idag i väntan på möjligheten att dra iväg till Enkla Ting!
    Ha det gott!
    Kram M.E

    SvaraRadera