söndag 27 mars 2016

En ny Odd Molly tröja



Hade lite presentkort hemma så det fick bli en tur att handla en ny tröja. Den här tröjan är helt i bomull. Jag gillade modellen. Den är rätt rak men ändå inte för rak. 




På nederkanten av armarna sitter fransar. lite småtufft.




Halskragen är virkad. Tycker det är fint när de andra är stickat.




När jag köpte tröjan fick jag den här fina skrivboken till som en present bara. Tyckte den var fin i alla sina färger på fjädrarna. 




De små detaljerna går jag i gång på som här tre fina metallhängen. 

Ha en fin påskdag

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Så roligt att ha ett presentkort på lager! Fin tröja med fina detaljer!
    Sådant gillar jag också och Odd Molly är en säker favorit!
    Önskar dig en fin fortsättning på påsken!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Odd Molly har så otroligt snygga kläder. Har inte köpt några själv, men det har varit frestande många gånger. :-) Jag har läst igenom dina inlägg som jag missat. Alltid så vackra och inspirerande fotografier. Kram och Glad fortsättning på påsken.

    SvaraRadera