onsdag 3 februari 2016

Tilde änglarna klara



När vi hade Kreativa själars afton hemma hos mig började jag att sy Tilde änglar. Det har tagit lite tid men nu är de färdiga. 




Även om man syr och tycker att man gör de likadana blir de aldrig riktigt lika ändå. De blir små olika personligheter. 





Jag gjorde en med beige klänning och en med ljusblå. Fast de har vitt som gemensamt och lite beiget på den blå.




På de små skyltarna skulle det stå Merry Christmas. Fast jag skrev Angel och Friends i stället så blev de inte så juliga.

Onsdag och lillördag. 

Ha en fin dag 

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Så fina!!
    Söta med små kronor på huvudet=))

    Ha en fin dag idag / Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så fina! Nu blev jag pysselsugen :)
    Gjorde för många år sedan trädgårdsänglar i samma stil, med björkkvistar som vingar. Minns dock inte om det var Tildedockor, men det är inte omöjligt...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vad du duktig du är, så fina. Här firade vi en 19-åring också nyligen. Kram

    SvaraRadera