fredag 5 februari 2016

Rosa en vårfärg



När tulpanerna är på väg att blomma över så tar jag bort de som slokat helt. Sedan är de några som fortfarande är fina. De får samsas i en rund vas. Några sätter jag djupt ner i vasen.




Den rosa färgen gör mig glad nu i dessa grå tider. 
Fredag och en trevlig planeringsdag på jobb har jag framför mig. Efter det är det dax att ta ett träningspass. Den här veckan har varit fullspäckad så träningen har fått stryka lite på foten. Så jag är riktigt sugen på ett pass.

Ha en härlig fredag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Underbart vackert ♡ ...
    /Kram fina du

    SvaraRadera
  2. Rosa är verkligen en härlig vårfärg!
    Man blir liksom glad av den.

    Hoppas att du har en skön helg framför dig / Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Rosa är vackert och det lyser upp i allt grått som finns nu när snön är borta här ...
    Kram

    SvaraRadera
  4. "Allt som är vackert, tycker jag är vackert". Grått, vitt och rosa är färgerna i mitt sovrum också!

    SvaraRadera