lördag 19 december 2015

Egna julkort



En kväll satte fina dottern och jag och knåpade ihop egna julkort. Det blev lite olika varianter. Där är pinterest bra. Man kan få många tips därifrån.




Vi använde bland annat fina presentpapper som vi klippte i olika former.




Det här ska då föreställa en gran. Gillar hur man klipper den i tre delar.

Lördag och lite ledigt. Bara en jobbdag kvar på tisdag. Sedan ska jag vara ledig ända tills 11 januari. Det känns toppen.

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Åååå så fina...
    Skönt med långledigt :-) jag är ledig mellandagarna och det skall bli riktigt härligt
    Kram och fin lördag till dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort...!
    Jag jobbar tre dagar till, fast på onsdag är jag satt på att städa förråd. En ny förskola, med massor saker intryckta i förråden och ingen ordning. Nu ska det bli ändring på det!
    Ha en fin fjärde advent!

    SvaraRadera