onsdag 9 september 2015

Fyndade skärp i Ullared



Har inte använt skärp på många år. Men fick ett tips av en gullig tjej som är duktig på mode och hur man ska klä sig. Jag köpte ett rätt dyrt skärp av henne och var nöjd med hennes tips. Sedan när vi var i Ullared hittade jag flera skärp som jag var gillade till en bråkdel av priset på det jag köpte hemmavid. Så nu har jag flera skärp att välja emellan.




Gillar färgerna på de smala skärpen. Ett beige och ett lite gammelrosa.




Nitarna tyckte jag var lite coola.

Ha en fin Lillördag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. En fin lilllördag önskar jag dig med.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Jättefina:) En fin lillördag till dig med!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Snygga... Nä, skärp är inget jag använder, men det kan vara snyggt på andra. Säkert på dej! 😄

    SvaraRadera