tisdag 4 augusti 2015

Härligt att bara vara



Igår sken solen direkt när jag vaknade. Så härligt! Det var en dag som min övriga familj hade sett fram emot. De skulle åka till Liseberg och ha kul. Jag är då inte så glad för karuseller längre, Så jag stannade hemma med vovven. Med det här vädret kunde det inte bli bättre. 





Symaskinen kom fram här ute på uteplatsen och jag fick sytt färdigt min väska. Kommer bilder en annan dag.




Så hoppas på fint väder även i dag. För då blir det en tur till stranden.

Ha en fin dag 

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Här skiner solen så det hoppas jag att den gör hos dig också.
    Så du får njuta av strandlivet=))
    Fin dag till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med dagar när man bara kan vara.
    Idag hade jag också kunnat tänka mig en dag på stranden, för här utanför mitt kontorsfönster skiner solen från en klarblå himmel.
    Blir det en tur till stranden för er så bara njut! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Underbart att bara vara & waooo så vackra Foton ♡ ...
    Ha en fin kväll/Soliga Kramar!

    SvaraRadera
  4. Men visst har det varit fantastiska dagar Augusti vet helt enkelt vad sommar är för något, något som Juli uppenbarligen glömt av i år.

    Hoppas du haft en lika fin dag idag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. En perfekt dag att åka till Liseberg... visst är bara vara dagarna härliga

    Kram Sandra

    SvaraRadera