tisdag 2 juni 2015

Ögonskugga av dottern



Jag brukar ha en ljusrosa skugga överst på ögonlocken. Jag hade Irresistible som den hette innan. En favorit skugga. Men nu helt plötsligt har den utgått ur sortimentet. Jag blev lite desperat. Men i affären sa de att de hade en liknande skugga som skulle passa lika bra. Fina dottern la den på minnet. När det väl var morsdag kom hon med en liten present. I den låg en fin ny skugga. Nu heter den istället cotton candy. Den är lite mer rosa än den gamla men väldigt snarlik. Absolut en ny favorit. Jag blev så glad när jag fick den av dottern min.




Visst är den sober i färgen. Jag gillar den mycket. Så klart ska det vara naturliga färger.

Ha en fin tisdag

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Så gulligt av dottern att lägga det på minnet och ge dig den i mors-dags present! Den ser verkligen fin ut.
    Fin dag till dig!
    Kramen Pia

    SvaraRadera
  2. Så fina nyanser!
    Mjuka och varma.
    Fint av henne att komma ihåg.
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Så fin! Jag håller mig också till naturliga skuggor... Jag blev sminkad med rött av en make-up artist en gång det var riktigt häftigt men inget jag skulle ha i vardagen direkt

    Kram Sandra

    SvaraRadera