lördag 16 maj 2015

har aldrig sett något liknande



När jag skulle vattna blommorna i uterummet. Fick jag se små knoppar på en typ av murgröna som jag har haft i många år. Tyckte bara för några veckor sedan att bladen var lite tråkiga. Funderade om vintern hade slagit sina klor i växten. Lite till kan den få vara kvar tänkte jag. Kanske växten hörde mina tankar. Nu helt plötsligt kom dessa små skönheter.





Det var inte lätt att få med dem på bild. De är pyttesmå.




En fin rosa färg är det på knopparna. Ska bli kul att se om de slår ut. 




Härligt med två lediga dagar till.

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Så fint, vilken tur att du sparade den...!
    Den första bilden är helt magiskt vacker, du borde göra en tavla med den! :-)
    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera