lördag 7 februari 2015

vinröd kalla



När vi hade kalas för fina dottern och mannen fick de en bukett med en vinröd kalla i. Det är inte alltid så lätt att lyckas att fånga den på bild. Men man måste utmana sig själv och testa. det slutade med att jag stod i uterummet och fotade kallan.




Lördag och fina dottern ska få uppleva sin ena present. Hon önskade sig en sminkning på Make up store. Så det ska hon få göra idag. Även trevligt för mig att få höra vilka tips de ger henne. 

Ha en fin lördag

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder på vacker blomma. Vad spännande för dottern att bli sminkad, skulle jag också vilja ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Mmmm, kalla är en favorit. Den färgen är ljuvlig!

    Härlig dag till dig och hoppas att dottern blir nöjd med sminkningen/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder du visar hela tiden! Och idag en vacker blomma. Fantastisk färg. Vår dotter fick tulpaner i en djuplila färg, som nästan svartnade när de stått några dagar.

    Så duktig du är som håller dig ifrån mörk choklad! Jag är alldeles för svag för sötsaker, men försöker begränsa mig nu och dra in så mycket frukt och grönt jag kan. December är en förrädisk månad och det är lätt att fortsätta i samma bana även efter helgerna.

    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Wow vilket foto! Du utmanar och lyckas som vanligt…
    Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
    Blir det kanske Mello?
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Vilken fin kalla och fotograferingen blev ju toppen! Spännande med sminktips.

    SvaraRadera
  6. De är ju så vackra, kallorna!
    Och vad kul med sminkningen! En fin present.
    Kram Jennica

    SvaraRadera