fredag 6 februari 2015

Fotoutmaning "Mörk"



Den här veckans utmaning var inte den enklaste. Mörk är utmaningen. Ja det fick bli olika nyanser i svart som är en mörk färg. Det här fatet med ägg på är i olika mörka nyanser. Gillar den stilen. Jonte har designat fatet och äggen.




På vissa ställen ser det nästan ut som mörkblått fast det är svart. 





Vår fina buddha är också mörk. 




Det får bli mina bidrag på mörk. Vill ni se fler bidrag kika in hos Fröken foto.

Fredag och snart helg. Gillar fredagen eftersom man då har hela helgen framför sig.

Ha en fin fredag

Kram Pernilla

12 kommentarer:

  1. Visst är fredagar bra härliga :)
    Fina foton, jag gillar särskilt Buddhan. Måste skaffa mig en, har länge velat ordna en särskild plats i trädgården där jag kan ha en Buddha stå. Kanske skulle ta och göra slag i saken i vår...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vackert med det mörka!
    Buddhan är underbar.

    Fin fredag till dig också/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Han gör ju så himla fina saker! Har ett liknande inlägg på gång faktiskt, men det kommer inte förrän ikväll....hinner inte nu. :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra ägg och buddhan är fantastiskt vacker. Ett härligt bidrag på mörk.
    Fin fredag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Buddhan är min favorit också....måste nog införskaffa mig en sådan

    SvaraRadera
  6. Buddhan är min favorit också....måste nog införskaffa mig en sådan

    SvaraRadera
  7. åå vad jag gillar buddha.. fina bilder på tolkningen

    Kram och trevlig helg
    Sandra

    SvaraRadera
  8. Gillar de där äggen... snygga!
    Fin fredag till dej!

    SvaraRadera
  9. Snygga ägg och jättefin tolkning

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Trevlig kväll!
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Oj, vilket dovt och dramatiskt intryck äggen gör på bilderna. Snyggt!

    SvaraRadera
  12. Härliga, mörka bilder!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera