fredag 20 februari 2015

Fotoutmaning 2015 "Mitt val av dryck"



Mitt val av dryck som är veckans tema är självklart för mig. Jag är en tedrickare. Den här koppen fick jag av en familj på min förskola i julas. Koppen har ett fint ordspråk i form av en text på kanten. Det står Happiness never decreases by being shared. Översatt Lyckan minskar aldrig om den delas. 






Det här blir mitt bidrag i mitt val av dryck. Vill ni se fler bidrag kika in hos Fröken foto. 

Ha en fin fredag

Kram Pernilla

9 kommentarer:

  1. Här är en tedrickare till, även om det kan bli en kaffe då och då. Vackra foton!
    Önskar dig en fin fredag!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mugg!
    Just muggar är en sån där sak som man aldrig får för många av=))
    Finns många fina!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kopp... och te som är så gott!
    Fina bilder med!

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker gåva. Och gott med te.

    SvaraRadera
  5. Fin mugg.....jag gillar också te

    SvaraRadera
  6. Fin kopp! Jag är en kaffe slukare men jag gillar te också gärna på kvällen i soffan... Hoppas att du mår bättre :-)
    Skålarna jag köpt kommer från Lagerhaus! Dom var verkligen jättefina

    kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Fin kopp. Själv är jag varken kaffe eller te drickare men vackra koppar gillas ju alltd

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  8. Vilken fin mugg! Jag gillar när det finns något på insidan. Te ja, jag gillar det lika mycket som kaffe och vatten...och smothie...vin... ja, det mesta går ner *haha*
    Hoppas du snart mår bättre.

    kram till dig!
    Malin

    SvaraRadera
  9. Här finns det en stor tedrickare, jag dricker många koppar på en dag :) Fin kopp. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera