torsdag 8 januari 2015

Lite nytt på sidebordet



Nu när julsakerna har plockats undan fick annat ta plats. Som ett nytt ordspråk på svarta tavlan. Såg texten på en instagrambild. Tyckte den kunde passa så här med ett nytt år framför oss.




Den här keramikasken fyndade vi på lyxloppisen på Magasin 36. En likadan burk har jag tittat på innan i en grå färg. Men tyckte den var dyr när den kostade ca 350 kr. Så jag blev glad när jag fyndade den här för 50 kr. Ett mycket bättre pris tycker jag.

I kväll är det träning som gäller på 24/ seven. Hoppas vi orkar fortsätta träna varannan dag även nu när vi har börjat jobba. Man känner sig så mycket piggare.

Ha en fin dag

Kram Pernilla

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder i förra inlägget!

    Vilket fynd med burken=)) Den är kanonfin!
    Så tycker jag förstås om den svarta tavlan med texten, dom orden ska jag komma ihåg.

    Ha en jättefin dag idag/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Den där asken var ju jättefin, ett verkligt fynd.
    Orden på den svarta tavlan var ju verkligen tänkvärda. Bra att mötas av varje dag.

    En fin dag önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Det kan man kalla lyxloppis! Superfin burk!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Men wow vilket fynd du gjorde! Sånt gillar jag! Och så gillar jag texten!
    Kram på dig!

    SvaraRadera