måndag 15 december 2014

Decemberutmaningen "N"



Det blir svårare och svårare att komma på något. Fast det får bli N som i Nytt sidebord. Vi hittade det när vi var hos Enkla Ting. Har velat ha ett nytt sidebord i betong. Nu har vi det hemma hos oss i köket. Jag är så nöjd med den lite råa känslan. 




Lite juligt har jag pyntat det med adventsljusstaken och den svart trägranen. Vill ni se fler bidrag på N kika in hos Tatjanis.

I kväll ska jag på blomsterkurs med fina svägerskan. Det ska bli väldigt skoj.

Ha en fin måndag

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Mycket fint sidebord säger jag som nyss köpt ett liknande! Ditt ser dock ut att vara lite smalare än mitt, vilket skulle ha varit bättre även här.
    Det inbjuder till juldekorationer! Och så blir jag lite avis på dig som ska på blomsterkurs!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. De där borden är ju så snygga...!
    Ha en fin dag, blomsterkurs låter trevligt!

    SvaraRadera
  3. Så jädrans snyggt!
    Betong är oslagbart, blir bara vackrare med tiden.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Det var kanonsnyggt! Allt tillsammans blev läckert. Blomsterkurs, det låter spännande :)
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Supersnygg!!! Ser att du är med i en bokstavsutmaning. Kanske har du lust för min fotoutmaning sen :) Kika in på bloggen.

    kram kram Malin

    http://blogg.frokenfoto.se/2014/12/15/fotoutmaning-52/

    SvaraRadera