fredag 12 december 2014

Decemberutmaningen "K"



 Något juligt är väl ändå Klappar. Som nu fylls på efter hand. I år har vi köpt fina papper på det stora varuhuset. Det har varit kul att slå in klapparna med dem.




Vi har satt lite olika papper på varje paket. Det blev även en snurra. Detta får bli mitt bidrag i decemberutmaningen på K. K som i klappar. Vill ni se fler bidrag kika in hos Tatjanis.

I dag är det en tidig dag på jobb. Vi ska ha vårt årliga lucia tåg för föräldrar. Hoppas alla vågar sjunga när vi väl står där framför alla besökarna. Sedan slutar jag tidigt och ska hem och klä granen. 

Ha en fin dag 

Kram Pernilla


7 kommentarer:

  1. Så fina klappar!
    Älskar när paket är fint inslagna=))

    Hoppas att det blir ett mysigt luciafirande / Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så fina klappar. Här ska också kläs in klappar idag för imorgon ska vi fira lillejul med svägerskan och hennes familj. Ska bli roligt..

    Hoppas ni hade det mysigt på luciafirandet.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Härligt med klappar, tänkte köpa de flesta i helgen!
    Lycka till med lucian!

    SvaraRadera
  4. Fina klappar är alltid kul att få

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  5. Vilka otroligt fina klappar! Nästan synd att öppna sådana!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara klappar - helt fantastiska och kul med en snurra på :-) Tror allt att jag ska ge mig på det också, har ju tänkt göra snurror att sätta i granen i år...

    STOR KRAM - Tatjanis

    SvaraRadera
  7. Jättefint inslagna paket, jag menar klappar.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera