tisdag 18 november 2014

Inne i butiken



När vi kom in i butiken på Enkla Ting var där så mycket fina saker jag skulle vilja ha. Något fint skulle få följa med hem. Fast det tog en stund innan jag och fina mannen bestämde oss. 




Allt är så fint arrangerat och genomtänkt. Bara som de fina mosskransarna som hänger i taket. 



 Det fanns tända lyktor av olika slag överallt. Så rogivande och fint.



Där ner fanns ett sidebord med en betongskiva. Den blev vi väldigt sugna på. Den skulle passa fint i vårt kök under vår nya runda griffeltavla. Så vi åkte hem och mätade och det kanske kan bli ett sidebord lite längre fram. Jag ser det redan framför mig hur fint det kommer att bli. 

Tisdag och fina mannen är på väg hem i från sin tjänsteresa. Längtar! 

Ha en fin tisdag

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. En sådan där stjärna bara måste jag ha…
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Det är så fint hos Kajsa på Enkla Ting! Jag har varit där ett par gånger, bor ju relativt nära, det tar ca 20 min att åka dit. Det får nog bli en liten utflykt kände jag nu... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. En sån där stjärna funderar jag på att göra i år. En stor, lutad mot väggen=))
    Tycker dom är så fina.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Kära någon, så mycket fint! Inte klokt ju. Jag tror att jag skulle bli alldeles snurrig av en tur där inne och antagligen utfattig på kuppen... :)

    Hoppas att ni har en mysig tisdagkväll!!

    e-kram Tatjanis

    SvaraRadera
  5. Verkligen fina saker, där hade jag nog också blivit sugen på att handla.

    Fin tisdag på er
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Så fina saker ♡ & mysigt att mannen din kommer hem ...
    /Kram

    SvaraRadera